2010.06.01. 22:02

Épp az amerikai veszteség-listát tanulmányoztam - mert én ugye bármivel el tudom foglalni magam vizsgaidőszakban - és kicsit ijesztő, hogy az iraki háborúban magasan az én korombeliek halandósága a legmagasabb.

Ezt eredetileg bővebben akartam kommentálni, de olyan hosszú és pacifista lett, hogy inkább félúton hagytam a fenébe. Néhány érdekesség
- a legtöbb áldozat californiai és texasi illetőségű
- a legtöbben természetesen a hadseregből hagyták ott a fogukat
- polgárőrnek és pilótának lenni jóval biztonságosabb
- a partiőrség csupán egy főt vesztett, a huszonnégy éves Nathan B. Bruckenthal személyében, aki pechére épp egy olyan csónakot vizsgált át, amit bomba-hajóvá alakítottak. Így megy ez.

A bejegyzés trackback címe:

https://sapiens.blog.hu/api/trackback/id/tr582049254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása