2010.06.02. 23:37

- Hogy neked mennyi hülyeség van a táskádban! - Mondtam a lánynak miközben ő csörgő telefonja után kutatott kétségbeesetten.
- Miért, a tiédben mi van? - Kicsit meglepett a kérdése, de azért készséggel megmondtam neki, hogy csak a szokásos: füllhallgató, füzet, toll, szike, köpeny, csipesz, na meg egy rakás gumikesztyű.
- És te az én szempillaspirálomat nevezed hülyeségnek?

A bejegyzés trackback címe:

https://sapiens.blog.hu/api/trackback/id/tr852034403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nancy Botwin 2010.06.03. 10:13:49

Ez akár egy jól felszerelt sorozatgyilkos táskája is lehetne....:)

Miroszláv Vasziljevics Prohorov · http://prohorov.tk 2010.06.03. 17:15:36

@Nancy Botwin: lehet, hogy nem is Clark Kent, hanem Dexter Morgan... :]
Egyebekben pedig az a véleményem, hogy a nem speciális célú (pl. fotós-, orvos-, laptop-, stb.) táska önmagából fakadóan női dolog. De mint tudjuk, ronda hímsoviniszta vagyok, leragadva valahol az ötvenes évek Amerikájának szintjén. :]

annamarine 2010.06.03. 19:20:19

egyetértek Prohorovval, csak még hozzáveszem az "iskolatáska" nevű dolgot, ami nekem nem kell, mert a ridikül erre is jó, de a fiúknak nem árt, ha nem farzsebben akarják hordani a füzetet

Miroszláv Vasziljevics Prohorov · http://prohorov.tk 2010.06.03. 20:12:52

@annamarine: bele akartam írni azt is (bár a fejemben kifejezetten a kisiskolások táskája volt, átfűzött T-vonalzóval, mint ezeréves illusztrációkon). Az egyetemista-éveim javát egy harmonika-mappával, az utolsó évemet meg konkrétan egy A/6-os alakú spirálfüzettel bonyolítottam le...

clark.kent 2010.06.03. 23:02:10

Hát én sem ridikült vagy homártasit lóbálok magam után, de a fehér köpenyem tennem kell valahova, ha nem akarok abban végigcaplatni a városon, egy anatómiai atlasz meg nem nagyon fér el a farzsebemben.
Mondjuk a lazább napokat én is megúszom mappával.

Miroszláv Vasziljevics Prohorov · http://prohorov.tk 2010.06.04. 00:09:15

Megette a komment a blogmotor, vagy ki lettem moderálva?

clark.kent 2010.06.04. 00:31:40

@Nancy Botwin: nem mondtam én egy szóval sem, hogy nincsenek. Valamiben én is csak hordom a cuccom, nem? :D

@Miroszláv Vasziljevics: nem moderálok semmit. Csak a most is látható kommenteket láttam, nem többet :)

Miroszláv Vasziljevics Prohorov · http://prohorov.tk 2010.06.04. 05:46:30

@clark.kent: gyanakodtam is. :] Szóval csak annyit mondtam, hogy szerintem a képen látható darab, az pont hogy illusztrálhatná a "homártasi" kifejezést (ha egyre gondolunk).

annamarine 2010.06.05. 18:30:21

szerintem a fehér köpenyben mászkálás kicsit menő (a campuson).
legalábbis debrecenben mindig irigyeltem azokat akik fehér köpenyben voltak

clark.kent 2010.06.05. 19:34:10

Menő az, nem is kicsit! Nagyon vagányul át tudok ám menni az anatómiáról a szülészetre, büszkén domborítva. Nem is beszélve a hátamra (fehérrel) odahímzett szupermen-jelről... De az OEC-en kívül nem ragaszkodnék a viseléséhez.
süti beállítások módosítása