2010.04.12. 00:13

Mission Impossible rovat

Na most az van, hogy holnap reggel nagyon fontos zh-t írok neurobiokémiából, amire - különböző rajtam kívül álló okok, meg hát főleg a lustaságom miatt - nem volt időm készülni.

Na most úgy áll a dolog, hogy ha rendesen szeretném kialudni magam a megmérettetés előtt, akkor nagyjából egy órája lefeküdtem volna, hiszen hozzávetőlegesen hét és fél óra múlva fel kell kelnem.

Na most az a helyzet állt elő, hogy mínusz egy óra alatt nem tudok csodát művelni, hét és fél alatt viszont még lehet, hogy igen. Ez azt jelentené, hogy a komplett holnapi napomat alvás nélkül csinálnám végig úgy, hogy a zh után este fél nyolcig órám van (nem egy huzamban azért), és utána HÖK-ös kötelezettségem.

Na most mivel ez egy fontos zh, úgy döntöttem, hogy megpróbálom. Vagy fail lesz, vagy victory, de mindenképpen epic. Ha Medikus Kupán meg tudtam csinálni, most is menni fog. És most részeg sem vagyok. Bár lehet, hogy ez inkább hátrány. Nagy levegő... ééééés visszaszámlálás indul. Ic dö fájnöl kántdáun, tüdüdű dü, düdüdü düddű...

UPDATE

0:52 Elpazaroltam majdnem egy órát, mert ráakadtam a kedvenc Futurama részemre. (3x10 The luck of the Fryish)

0:58 Bevetem a nehéztüzérséget, jöhet az első kávé.

1:37 Az anatómiai rész (komoly hiányosságokkal ugyan, de) nagyjából kész. Ezzel mondjuk nem kerültem semmivel közelebb, mert két fajta információ került a birtokomba: amit már gimnáziumban is tudtam, és amit amúgy sem lennék hajlandó bemagolni, most meg különben is minden elvesztegetett perc olyan luxus, amit nem engedhetetek meg magamnak. Nem hiszem, hogy ebből a részből sok kérdés kerül majd ki, haladjunk tovább.

2:02 Eddig akár átlagos nap is lehetne. A biokémiai részben már megint az alkoholizmusról van szó. Jó hír, hogy nem lesz jelentős idegrendszeri károsodásom, rossz, hogy a májam acet-aldehid mérgezésébe fogok beledögleni.

2:54 Jól haladok a biokémiával, ez legalább érdekes és érthető. (!) De kezdek álmos lenni.

3:08 Az élettantól viszont agyfaszt kapok.

3:43 A lényeggel végeztem. Persze vannak hiányosságok. Most lőni kéne még néhány tesztet, meg átolvasni annak a néhány előadásnak a jegyzetét, ahol benn voltam. A végén talán még két óra alvás is belefér. Szép az élet.

4:00 Felébredek a laptopom klaviatúráján. Az élet annyira azért még sem szép. Nincs megállás, második kávé.

A bejegyzés trackback címe:

https://sapiens.blog.hu/api/trackback/id/tr171913358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása