2010.03.28. 19:26

Medikus Kupa 2010 rovat (6)

Az díjátadó ceremónia végén, miután zsinórban nyolcadik alkalommal vettük át a Kupát.
Műsorvezető: Ééés a legsportszerűbb szurkolótábor díja nem másé, miiint...
Vezérszurkoló (én): Na fiúk, ezek nem mi leszünk...
Valaki a tömegből: Miért nem?
Műsorvezető: ... Szegedé!
A tömeg: ALAMIZSNA! ALAMIZSNA! ALAMIZSNA!
Vezérszurkoló (én): Többek között ezért...

     És így kapta meg a Medikus Kupa történetének legszánalmasabban kreált vigaszdíját - ami soha előtte nem létezett - az egyetlen nálunk is sokkal sportszerűtlenebb csapat, a Szegedi Tudományegyetem. Ezúton is gratulálunk nekik.
     De egyébként ez hülyeség, mert a DOTEsok végig mintaszerűen viselkedtek, egyes egyedül én kiabáltam néha csipkelődő dolgokat a megafonba. A szervezők később odajöttek hozzánk és elmondták, hogy ők legszívesebben nekünk adták volna a díjat, de egy felsőbb hatalom közbeszólt.
     Mi nem kaphattuk, hiszen mi lettünk a kupagyőztesek, sok lett volna a jóból. A házigazdáknak nem illett volna saját maguknak adni, a pécsieknek pedig alig volt szurkolótábora, így maradt Szeged.
     Én személy szerint a Semmelweisnek ítéltem volna oda a címet, már tavaly is jófejek voltak. Budapest, köszönjük a szervezést, az élményt, a bulikat és jövőre nagy nagy szeretettel várunk titeket Debrecenbe. "Szimpatikus csapat! Szimpatikus csapat! Szimpatikus csapat!"

Halkan jegyzem meg, hogy természetesen nem minden szegedivel van problémám. Dóri, akit az első bulin összekapartunk és biztonságbahelyeztünk, meg a barátnője teljesen rendben voltak. Hogy szívemcsücske Verát ne is említsem ugye :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sapiens.blog.hu/api/trackback/id/tr91881916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása