2010.03.18. 02:04

Büszke vagyok magamra, mert okosan, értelmesen, büszkén viselkedtem*, és elkerültem a sexless inkeeper** szerepét.

* Pedig kifejezetten részeg voltam.
** How I Met Your Mother 5x04 - Igen, én is utáom a lábjegyzeteket, de fontos információkat rejtenek, amikkel azonban nem szeretném megszakítani a bejegyzéseim mondatainak stilisztikáját.

A bejegyzés trackback címe:

https://sapiens.blog.hu/api/trackback/id/tr481848713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása