2010.02.22. 17:42

Elképzelhető, hogy túl sok star trek-et néztem kiskoromban, de amikor ma in situ* boncoltam agyat, és nagyokat nyestem a kéregből - vagyis lényegében abból, aminek a tudatomat köszönhetem, abból ami végső soron azzá tesz, aki én vagyok - annak érdekében, hogy láthatóvá tegyem a baloldali oldalkamrát**, másra sem tudtam gondolni, mint hogy tudatlan, barbár módon viselkedem, és háromszáz év múlva valószínűleg nagyon ki fognak nevetni. Mentségemre szóljon, hogy ha én primitív kiváncsiságból nem indulok el ezen az úton, akkor háromszáz év múlva sem lesznek sokkal előrébb.

* Úgy, hogy még benne van a fejben.
** Igen, bizony, az agyban van négy üreg. Már általános iskolában azt hittem, hogy ez egy teljesen alapszintű információ mindenki számára, de újra és újra rá kell döbbennem arra, hogy az emberek sokkal butábbak annál, mint ahogy én azt gondolom.

A bejegyzés trackback címe:

https://sapiens.blog.hu/api/trackback/id/tr771781459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása