2010.01.26. 21:40

Mit csinál egy medikus, ha szorul a hurok? Elkezd tanulni.
És mit csinálok én, ha szorul a hurok?

1. ONE OF YOUR SCARS, HOW DID YOU GET IT?
A térdemen van egy pöttöm kis karcolás, ami a maga idejében hosszú, menő heg volt, csakhát megnőttem. Amikor először úsztam tengerben, mindenki figyelmeztetett, hogy a sziklás tengerpartokon illendő búvárcipőt viselni a talpunk védelme érdekében. Mivel öt perce tartózkodtam az adott tengerparton, én természetesen nem rendelkeztem ilyesmivel, de már akkor is vagány arc voltam, és mondtam, hogy tudok vigyázni magamra, nem lesz a talpamnak semmi baja. A talpamnak nem is lett.

2. WHAT IS ON THE WALLS IN YOUR BEDROOM?
Indián álomcsapda, egy kép Párizsból, egy kép Rómából, három rockzenei témájú kollázs, amiket én csináltam, egy emlékezetes fénykép, egy Nagy Sándort ábrázoló görög dombormű-másolat és egy kis kép a családom címeréről.

3. WHAT DOES YOUR CELL PHONE LOOK LIKE?
Hát mondanám, hogy úgy néz ki, mint egy átlagos telefon, de mivel mindenki iPhone-okkal rohangál, nem mondom. Az enyém egy elragadó, karcsú, kecses, fekete, többnyire fémborítású készülék apró gombokkal, nagy képernyővel. Első ránézésre a praktikus szó jut eszembe róla és amúgy egész okos is. Közös kalandjaink pedig itt-ott amolyan star wars jellegű retrós kopásokat eredményeztek a festsésen. Kimondom: kurva jól néz ki, de nem átlagos. Pont olyan, mint én.

4. WHAT MUSIC DO YOU LISTEN TO?
Punk rock, az Offspring a kedvencem. Mindemelett klasszikus rock, alternatív, ska, rockabilly, rock'n'roll, blues... és néhány klasszikus szerző is közel áll a szívemhez.

5. DO YOU KNOW WHAT TIME YOU WERE BORN?
Ha jól tudom, olyan délelőtt tíz és tizenegy között. Nem szeretem korán kezdeni a napot.

6. WHAT DO YOU WANT MORE THAN ANYTHING RIGHT NOW?
Hát van egy-két dolog, amit el tudnék viselni, ha az ölembe pottyanna. Ha nem akarok hatalmas lelki mélységekbe hatolni, egy anatómia szigorlat sem lenne mondjuk utolsó.

7. WHO DO YOU MISS?
A szomszédlánykám, a miskolci barátaim, akiket ritkán látok, a debreceniek, akikkel régen ittam, és - üsse kavics - a húgom is.

8. ANYONE IN LOVE WITH YOU OR HAS A CRUSH ON YOU?
Nem hiszem, hogy bárki szerelmes lenne belém. Az megeshet, hogy valaki belém van zúgva (szerintem ez a legjobb fordítása a 'to have a crush on somebody'-nak), egy illetőben még reménykedem is, hogy igen.

9. WHO WAS THE LAST PERSON YOU KISSED?
Bonyolult. Előtte meg az - akkor még regnáló - barátnőmet. De ez már nem is kérdés.

10. WHAT'S YOUR MIDDLE NAME?
Csak két nevem van. Nekem elég ennyi is.

11. THE BEST TV SHOW EVER CREATED?
A How I Met Your Mother első kettő vagy talán három évada. Tökéletes.

12. THE LAST PERSON YOU TALKED TO?
Néhány barátom az egyetemről, mikor spontán módon összegyűltünk az egyikük koliszobájában a mai vizsgáink után.

13. DO YOU GET SCARED IN THE DARK?
Magától a sötétségtől nem félek. De vannak helyek, ahol szívesebben vagyok világosban.

14. THE LAST PERSON WHO MADE YOU CRY?
Nem emlékszem.

15. WHAT IS YOUR FAVOURITE PERFUME?
Az Adidas Team Force egész jó.

16. WHAT KIND OF EYE/HAIR COLOUR DO YOU LIKE ON THE OPPOSITE SEX?
Ez egyénfüggő. Van akinek jól áll a szőke, van akinek nem, de a legtöbb esetben a természetes hajszín a legjobb. A barna haj - kék szem mondjuk gyilkos párosítás, az biztos.

17. WOULD YOU RATHER BE SMART OR FUNNY?
Egyik nélkül sem tudom elképzelni az életem. Egy humor nélküli világ szörnyű volna... bár a világnak valószínűleg jobb lenne, ha sose nevetnénk, viszont nem lenne ennyi marha.

18. COFFEE OR ENERGY DRINKS?
Alkoholfüggő. Egy írkávé rendben van, de azért egy liter vodkát ne kávéval keverj fel, ha lehet. Viccelje meg cardiovascularis rendszerét Ön is!
(A viccet félretéve egyiknek sem voltam nagy rajongója soha, de mivel én is csak emberből vagyok, néha szükségem van egy kevés koffeinre. Inkább kávéból szerzem be, de ebben a vizsgaidősuckban az energiaital fogyasztásom sem elhanyagolható sajnos.)

19. WHAT IS YOUR FAVOURITE PIZZA TOPPING?
Good ol' prosciuto. (Esetleg quattro formiaggi vagy hawaii)

20. IF YOU COULD EAT ANYTHING RIGHT NOW, WHAT WOULD IT BE?
Hmm... az utóbbi kérdés után egy pizza nem lenne rossz. Nem, inkább nagymamám túrós sztapacskája! Nem, mézesmustáros csirkét! Vagy nem is, inkább túrógombócot! Vagy méginkább anyukám argentín csirkéjét. Jóvanna... egy hete pirítóson élek. Mfha.

21. WHO IS THE LAST PERSON WHO MADE YOU MAD?
Nem tudom, nem nagyon szoktak felidegesíteni, de ha sikerül, akkor sem vagyok haragtartó.

22. DOU YOU SPEAK ANOTHER LANGUAGE?
A régi szép időkben perfekt voltam németből, volt DSD-m is, meg minden. Kis gyakorlással még most is menne. Angolból még most is jó vagyok. A latin sem idegen, de azt nem nevezném beszélésnek. Nyelvérzékem messze földön legendás.

23. WHAT IS THE FIRST GIFT SOMEONE GAVE YOU?
Sanszos, hogy akkor én még csecsemő voltam.

24. DO YOU LIKE SOMEONE?
Sok embert kedvelek, és van valaki, akit lájkolok is most.

25. ARE YOU DOUBLE-JOINTED?
Nem. De ez egy hülye kérdés. És te három redőbe tudod gyűrnyi a nyelved kizárólag a külső és belső nyelvizmaid közreműködésével? Na ugye.

26. FAVOURITE CLOTHING BRAND?
Nincs kedvencem. A converse tornacipőmet mondjuk szeretem. Focizni meg adidas cipőt hordok, de nincs kedvenc márkám.

27. WHAT'S YOUR DREAM CAR.
Környezetvédő vagyok. Így hívjuk összefoglaló néven azokat az embereket, akiknek nincs pénzük autóra. A férfi társadalom most majd biztos kivet magából, de engem hidegen hagynak az autók és szerintem a Földnek is sokkal jobbat tenne, ha inkább profi tömegközlekedést hoznánk létre, és külön autókat csak a mentők, tűzoltók meg ilyenek alkalmaznának.

28. WHAT'S YOUR FAVOURITE COLOUR?
Attól függ, hogy mihez. Mondjuk kék.

29. WHAT'S YOUR FAVOURITE KIND OF EXCERCISE?
Labdarúgás, tenisz, squash, pingpong, sí.

30. WOULD YOU FALL IN LOVE KNOWING THAT THE PERSON IS LEAVING?
Lemondanál a repülés élményéről csak azért, mert tudod, hogy egyszer majd le kell szállnod? Szerintem a szerelmet nem racionális gondolatok irányítják, hanem egyszerű kémiai vegyületek. Meg - ha úgy alakul - akár vele is mehetek.

31. WHAT'S THE BEST WAY TO TELL SOMEONE HOW MUCH THEY MEAN TO YOU?
Odamész hozzá, és megmondod. A szavaknak elsöprő ereje lehet, ha jól használják őket.

32. WRITE A NUMBER FROM ONE TO A HUNDRED.
Negyvenkettő.

33. BLONDES OR BRUNETTES?
Barnák.

34. WHAT IS THE NUMBER YOU CALL OFTEN?
Anyukám, szomszédlánykám, a három testőr két tagja, aki nem én vagyok és D'Artagnan.
(Mi persze nem hívjuk magunkat ilyen gyík módon - bár gólyatáborban voltunk egy ideig a három amigo.)

35. WHAT ANNOYS YOU MOST?
A tiszta, folyékony emberi hülyeség.

36. YOUR WEAKNESSES?
Nem tudok integrálni. Meg deriválni sem. És tudod, mit? Nem is szeretnék.

37. HAVE YOU BEEN OUT OF YOUR COUNTRY? WHERE DID YOU GO? WHAT PLACE DID YOU LIKE BEST?
Voltam. Számos helyen. Róma tetszett a legjobban.

38. FIRST JOB?
Gitárt okítottam / okítok.

39. EVER PRANK CALLED SOMEONE?
Óóó, ez annyira kilencvenes évek! De szerencsémre lehúztam egy dekádot a kilencvenes években is, úgyhogy a válaszom igen.

40. WHAT WERE YOU DOING BEFORE YOU FILLED OUT THIS?
Aludtam, miután hazatértem az idei vizsgaidőszakom első diadalmas vizsgájáról. (Nem hülye vagyok, hanem csak két vizsgám van idén, de azok nehezek.)

41. IF YOU COULD GET PLASTIC SURGERY WHAT WOULD IT BE?
Bár közel sem vagyok tökéletes, semmi olyan nincs rajtam, ami plasztikai sebészetet igényelne. Igazság szerint szerintem - sérülésből származó dolgokat leszámítva - senkin nincs semmi olyan, amit plasztikai sebészettel jobbá lehetne tenni.

42. WHY DID YOU FILL OUT THIS MEME?
Még a felénél se járunk, de máris múltidőben? Nem tudok racionális magyarázattal szolgálni. Csak úgy.

43. WHAT DO YOU GET COMPLIMENTED ABOUT MOST?
A beteg humorom és a beszédkészségem miatt. A csöves alkoholistáknak általában a szemem tetszik.

44. WHAT WOULD YOU DO IF ALCOHOL BECAME ILLEGAL?
"Még mindig jobb, ha alkoholtilalom van, mint ha nincs alkohol."

45. WHAT DO YOU WANT FOR YOUR BIRTHDAY?
Egy háromnapos bulit a barátaimmal, koncerttel, legendás történésekkel és sok-sok fényképpel.

46. HOW MANY KIDS DO YOU WANT?
Legalább egyet, legfeljebb hármat. De egy kislányt mindenképp. Tudom, hogy tizenhatéves korában elvisz majd egy szívinfarktus, dehát valamiben meg kell halni.

47. WHERE YOU NAMED AFTER ANYONE?
Sokan viselték már ezt a nevet előttem, de én nem utánuk kaptam. Nem lenne ellenemre, ha elismertebbé tehetném az enyémet az övéknél.

48. DO YOU WISH ON STARS?
Nem, de nagyon tetszenek. Hullócsillagoknál néha kivételt teszek és igyekszem nem belegondolni, hogy most valószínűleg egy űrállomás légkörbe dobott, izzó szemét- és szarkupacától kívántam.

49. WHICH FINGER(S) IS YOUR FAVOURITE?
A hüvelyk, mert befelé tudom fordítani, ami rengeteg cukiságos dologra tesz képessé. Bár ez tulajdonképpen nem a hüvelykujjam érdeme anatómiailag. Szeretem a mutatót, mert ügyes. Szeretem a középsőt, mert kommunikativ. Szeretem a gyűrűst, mert nélküle nem tudnék barré akkordokat fogni. Szeretem a kis digiti minimit, mert aranyos, mégis egyedül van, és az evolúció is valószínüleg ellene van - tudok vele azonosulni. Lehet, hogy ősi jellegre utal az ötujjas végtag, de én így szeretem.

50. WHEN DID YOU LAST CRY?
Nem tartom számon.

51. DO YOU LIKE YOUR HANDWRITING?
Néhány pillanatban kifejezetten igen. A többiben azért nem, mert a fenti néhány pillanat alapján tudom, hogy milyen is lehetne.

52. WHAT IS YOUR FAVOURITE LUNCH MEAT?
Ez egy angolszász meme. De a kedvenc felvágottam a gépsonka.

53. ANY BAD HABITS?
Óóó, biztos rengeteg. Nehéz engem szeretni, de érdemes.

54. WHAT IS YOUR MOST EMBARRASSING CD ON YOUR SHELF?
Nem tartok olyan cd-t a polcomon, ami kínos lenne nekem. Persze mások szemében akár Elvis és a Beatles is béna lehet, de az ő véleményük meg nem érdekel.

55. IF YOU WERE ANOTHER PERSON, WOULD YOU BE FRIENDS WITH YOU?
Minenképpen. De persze ha más ember lennék, elképzelhető, hogy valami idóióta lúzer lennék - akkor valószínüleg nem.

56. HAVE YOU EVER TOLD A SECRET YOU SWORE NEVER TO TELL?
Nem. Ha szavamat adom, akkor a szavamat adtam.
Egyébként meg Bro Code Article 101: If a Bro asks another Bro to keep a secret, he shall take that secret to his grave. This is what makes them Bros, not chicks.

57. DO LOOKS MATTER?
Igen. Így megy ez.

58. HOW DO YOU RELEASE YOUR ANGER?
Némi kis heveny káromkodással.

59. WHERE IS YOUR SECOND HOME?
Debrecenben.

60. DO YOU TRUST OTHERS EASILY?
Igen, szeretek hinni az emberekben. De naiv azért nem vagyok.

61. WHAT WAS YOUR FAVOURITE TOY AS A CHILD?
Rengeteget legóztam. De ha a zsírkréta játéknak számít, akkor az is esélyes.

62. HOW MANY NUMBERS ARE IN YOUR MOBILE PHONE?
Kilencvennégy.

63. DO YOU USE SARCASM?
Neeeeem, soha.

64. DO YOU KNOW ANYONE FAMOUS?
Egyszer a szomszéd piszoárba pisiltünk Kowalskyval. Ez számít?

65. HAVE YOU EVER BEEN IN A MOSH PIT?
Nem szeretem, de ha az ember punk koncertekre és fesztiválokra jár, úgysem úszhatja meg sokáig. (Mosh pit = pogó)

66. WHAT DO YOU LOOK IN A PLACE TO LIVE?
A szűk környezet legyen nyugodt, hangulatos, nem túl nagy, vidám, fényes, és ne túl hangos, valamint adja vissza a személyiségem. A tágabb környezet legyen szép, igényes, városias, legyen jó a közlekedés és legyen ott sok, normális ember. Az éghajlat semmi képpen se legyen hidegebb és csapadékosabb egy átmeneti-nedves kontinentálisnál, de egy mediterrán beütést is el tudnék viselni.

67. WHAT ARE YOUR NICKNAMES?
Akad néhány, amit ezen a blogon nem osztok meg, de sokan hívnak olykor Szupermennek.

68. HOW MANY HATS DO YOU OWN? WHAT'S YOUR HAT SIZE?
Hagyományos értelemben vett kalapom nincs, sapkám akad néhány.

69. DO YOU UNTIE YOUR SHOES WHEN YOU TAKE THEM OFF?
Sőt, bekötni is be szoktam, mikor felveszem. Kivételt képez ezalól a tépőzáras cipőm.

70. WERE YOU UPSET ABOUT STEVE IRWIN DYING?
Aki hülye, haljon meg.

71. YOUR FAVOURITE ICE CREAM FLAVOUR?
Csoki. Nem, ez így, ebben a formában nem igaz. Rómában ettem egy bacio nevűt, de belegondolni se merek, hogy mikor lesz legközelebb szerencsém hozzá. Rómáról jut eszembe, hogy a tiramisu se rossz... de alapvetően azt hiszem, mégiscsak a csoki lesz az.

72. ARE YOU LAZY?
Ha hasznos dologról van szó, nagyon. Hülyeségekért tudok lelkesedni. Hát nem szép, mikor a hülyeség szorgalommal párosul?

73. WHAT IS YOUR FAVOURITE SONG AT THE MOMENT?
The Offspring - The Kids Aren't Alright

74. WHAT'S YOUR FAVURITE BAND?
The Offspring.

75. HOW MANY WISDOM TEETH DO YOU HAVE?
A felszínen egy sem. Panoráma röntgenem nincs, de reménykedem, hogy csírák sincsenek. Nem hiányzik még kettő egyik arcus dentalisomnak sem.

76. DO YOU WANT TO GO ANYWHERE SPECIAL THIS YEAR?
Nem tervezek semmi speciálisat, csak a szokásosat. De a spontán bulik a legjobbak, ha jön a lehetőség, nem mondok nemet.

77. WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW?
Egy jó kis soft rock számot. Ma találtam, eddig nem ismertem az előadót sem.

78. THE LAST THING YOU ATE?
A vizsgám után megérdemeltem egy kis menzás rántotthúst.

79. LAST PERSON YOU TALKED TO ON YOUR PHONE?
A kishúgomat jelenleg foszfolipidekkel kínozzák biológián. Ki is segíthetne neki jobban az adott témakörben, mint egy orvosis bátyus, akit foszfolipidekkel kínoznak biokémián?

80. WHAT'S THE FIRST THING YOU NOTICE ABOUT YOURSELF IN THE MORNING?
Azt, hogy késésben vagyok.

81. FAVOURITE THOUGH PROVOKING SONG?
Ez egy hülye kérdés.

82. FAVOURITE TWO THINGS TO HATE:
Az egész világot egyben szeretem gyűlölni, ha olyan kedvem van. Szegény bölcsészek biztos azt hiszik, hogy utálom őket, pedig csak irigy vagyok. A tüccerek is biztos azt hiszik, de nekik mondjuk igazuk is van.

83. FAVOURITE DRINK?
Earl Grey tea, limonádé. Ha a kérdés alkoholos italra irányulna, akkor az abszint, jäger, körtepálinka triumvirátust mondanám.

84. FAVOURITE ZODIAC SIGN?
Halak. Nem azért, mert én is az vagyok, hanem mert szeretem az olyan embereket, amilyeneknek a halakat leírják a horoszkópok. Külön büszke vagyok, hogy én is az vagyok, és hogy néhány dolog rám is igaz. Szeressüg a halakat! Kreatívak, jófejek, és szükségük van rá, hogy szeressük őket.

85. SPORTS YOU LIKE TO WATCH?
Ismét a férfitársadalom számkivetettje leszek, miután elmondom, hogy nem szeretem nézni a sportot. Persze a foci világ- és kontinenstornák, a bajnokok ligája utolsó egy-két meccse, és a jó tenisz mérkőzések kivételt képeznek ez alól. De akkor is: vannak dolgok, amiket jobb csinálni, mint nézni.

86. WHAT IS YOUR HAIR COLOUR?
Barna.

87. EYE COLOUR?
Barna... de nem simán barna, hanem valami egészen gyönyörű barna. Nem sok testrészemre vagyok igazán büszke, de a szivárványhártyám közéjük tartozik.

88. DO YOU WEAR GLASSES?
Előadásokon igen.

89. SIBLINGS?
A kishúgom.

90. FAVOURITE MONTH?
Május-június.

91. DO YOU LIKE SUSHI?
Még nem ettem sushit, de szívesen kipróbálnám. És ki is fogom, amint elszakadok ebből a pokolból, ahol az álmok meghalnak.

92. LAST THING YOU WATCHED?
Pár hete találtam egy szituációs komédiát, amit a múltszázad utolsó és a kétezres évek első éveiben gyártottak. Szerintem itthon nem nagyon ismreik, én legalábbis teljesen véletlenül bukkantam rá. Az a címe, hogy That '70s Show - ennek az egyik epizódját.

93. FAVOURITE DAY OF THE YEAR?
Ez általában olyan július közepe felé szokott lenni.

94. ARE YOU TOO SHY TO ASK SOMEONE OUT?
Nagyon helyzetfüggő. A hülye, szokatlan helyzetekben nagyon ügyes és bátor vagyok, de van, hogy a legegyszerűbb helyzetekben viszont nem merek cselekedni. Erre mondják, hogy ha egy felessel többet ittam volna, oda mernék menni, ha meg kettővel kevesebbet, akkor oda tudnék.

95. SUMMER OR WINTER?
Nyár. Hógolyózni meg síelni a világ legjobb dolgai közé tartozik, de egész egyszerűen semmi sem tudja überelni azt, ha a kinti hőmérséklet a komfort zónámba esik.

96. WHAT'S THE MOST EXPENSIVE THING YOU BOUGHT?
Ez minden valószínűség szerint vagy a tiszacipőm, vagy a fonendoszkópom lesz.

97. RELATIONSHIPS vs ONE-NIGHT STANDS?
Kapcsolat.

98. WHO IS YOUR FAVOURITE CELEBRITY?
Kifejezetten utálom a celebeket. Normál hírességek közül tudnék persze mondani, de protestálok.

99. WHO IS THE LEAST LIKELY TO ASK YOU ON A DATE?
Fiú vagyok, nem hívnak randira. Maximum nagyon nagyon nagyon erősen és félreérthetetlenül utalnak rá, hogy szeretnék, ha én hívnám őket.

100. BOOKS YOU'D LIKE TO SEE TURNED INTO A FILM.
Isten ments! A filmesek hagyják békén a könyveket és találjanak ki olyan dolgokat, amiből jó filmet lehet csinálni, viszont nem lehetne könyvet! Tudtátok, hogy a 2000. és 2008. között készült harminc legsikeresebb filmből csak négy vagy öt alapult eredeti, új ötleten? És hogy ezek nagy része is Disney mese volt? Komolyan, az összes többi folytatás volt, vagy adaptáció. 2009. és 2010. biztos szépít majd egy kicsit a statisztikán, de attól még lehangoló.

A bejegyzés trackback címe:

https://sapiens.blog.hu/api/trackback/id/tr171705040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása